Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Provoz v době vládních omezení

0

Vážení zákazníci,

Rádi bychom Vám zde odpověděli několik základních otázek týkajících se provozu našeho e-shopu, prodejny a zde poskytovaných služeb v době platnosti aktuálních vládních omezení sloužících k potlačení šíření Koronaviru.

Děkujeme Vám za projevenou přízeň a přejeme mnoho sil a hlavně zdraví v této nelehké době.


Aktualizováno 22. 10. 2020, 08:30


 

Mohu nakoupit na www.exkalibr.cz?

Ano. E-shop funguje bez omezení na 100 %. Objednávky vyřizujeme průběžně a zboží odesíláme standardně bez prodlení.

 

Mohu si objednané zboží vyzvednou v provozovně EXKALIBR s.r.o.?

Ano. V této chvíli je možné si na naší provozovně v Neborech vyzvednout internetové objednávky. Nákup bez předchozí objednávky je možný pouze pro firemní zákazníky.

Zároveň prosíme o dodržování povinnosti nosit v prostorách provozovny roušky, používat dezinfekci a zachovávat bezpečné dvoumetrové rozestupy.

 

Mohu si zboží objednat s dodáním na některou z výdejen Geis Point?

Ano. Tato možnost je v rámci stávajících vládních opatření možná. Seznamy odběrných míst denně aktualizujeme.

 

Mohu kurýrovi z přepravní služby zaplatit objednávku v hotovosti?

Ano. V této chvíli je možné dobírku uhradit kurýrovi v hotovosti.

 

Potřebuji reklamovat zakoupené zboží nebo vrátit v zákonné 14-ti denní lhůtě. Je to možné?

Reklamaci nebo odstoupení od kupní smlouvy v současné době není možno uplatnit na naší provozovně. Zboží je nutno zaslat na naše reklamační oddělení do Třince.

 

Doručujete zboží na Slovensko?

Ano. Zboží lze standardně objednat s doručením na Slovensko. Vzhledem k delšímu odbavení na hranicích nemusí však být objednávka doručena do druhého pracovního dne.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *