Vážení zákazníci,
Rádi bychom Vám zde odpověděli několik základních otázek týkajících se provozu našeho e-shopu, prodejny a zde poskytovaných služeb v době platnosti aktuálních vládních omezení sloužících k potlačení šíření Koronaviru.
Děkujeme Vám za projevenou přízeň a přejeme mnoho sil a hlavně zdraví v této nelehké době.
Aktualizováno 22. 10. 2020, 08:30
Mohu nakoupit na www.exkalibr.cz?
Ano. E-shop funguje bez omezení na 100 %. Objednávky vyřizujeme průběžně a zboží odesíláme standardně bez prodlení.
Mohu si objednané zboží vyzvednou v provozovně EXKALIBR s.r.o.?
Ano. V této chvíli je možné si na naší provozovně v Neborech vyzvednout internetové objednávky. Nákup bez předchozí objednávky je možný pouze pro firemní zákazníky.
Zároveň prosíme o dodržování povinnosti nosit v prostorách provozovny roušky, používat dezinfekci a zachovávat bezpečné dvoumetrové rozestupy.
Mohu si zboží objednat s dodáním na některou z výdejen Geis Point?
Ano. Tato možnost je v rámci stávajících vládních opatření možná. Seznamy odběrných míst denně aktualizujeme.
Mohu kurýrovi z přepravní služby zaplatit objednávku v hotovosti?
Ano. V této chvíli je možné dobírku uhradit kurýrovi v hotovosti.
Potřebuji reklamovat zakoupené zboží nebo vrátit v zákonné 14-ti denní lhůtě. Je to možné?
Reklamaci nebo odstoupení od kupní smlouvy v současné době není možno uplatnit na naší provozovně. Zboží je nutno zaslat na naše reklamační oddělení do Třince.
Doručujete zboží na Slovensko?
Ano. Zboží lze standardně objednat s doručením na Slovensko. Vzhledem k delšímu odbavení na hranicích nemusí však být objednávka doručena do druhého pracovního dne.